fredag 20 december 2013

Julklapp nr 2 - coaching för anhöriga

Hej kära följare!

Här kommer ytterligare en julklapp! Till våren har jag bestämt mig för att erbjuda gratis "pro bono" Coaching för 3 anhöriga vid 3 tillfällen!

Om du är intresserad av att vara en av dessa tre personer så läs mer här vad det innebär:

1) Du måste vara "följare" av denna blogg! (Är du inte det så kan du börja följa bloggen nu genom att klicka på länken i vänster spalt)

2) Coachingen sker på telefon och den som blir coachad ringer upp mig. Varje session är 45 min.

3) Coachingen kommer att ske dessa datum 22/1, 3/2 och 21/3 mellan kl. 9-12. Tiderna går ej att flytta till annat datum.

4) Du anmäler dig genom att maila mig på info(a)carinacoach.se och berättar: a) Kort om din situation, b) Vad du hoppas att coachingen kan hjälpa dig med och c) Vad du kallas som följare.


5) Därefter kommer Carina slumpvis att välja de 3 som erbjuds gratis coaching och meddela detta. Då skickas även mer information om vad man kan förvänta sig av coaching för anhöriga samt exakt tid för coachingen. Även självhjälpsmanualen "Arbetsmanual för anhöriga till missbrukare" via mailen så den som blir coachad samtidigt kan arbeta med övningarna i manualen.

Hoppas vi hörs! :-)

GOD JUL!
/Carina

Inga kommentarer: