lördag 30 juli 2016

GRATTIS TILL VINNAREN AV CRAFT-TÄVLINGEN!

 Vinnaren av CRAFT-tävlingen som gick av stapeln den 15 juli har nu utsetts!

Jag vill tacka alla tävlande som har skickat in sina fina bidrag med svaret på frågan: "vad känner du att du skulle behöva ha mest hjälp med då det kommer till din egen livssituation eller relationen med din närstående?". Jag kan tänka mig att den kanske inte var så lätt att svara på. Det var även för mig svårt att välja ett enda bidrag, så en lottning har skett mellan tävlingsdeltagarna!

Vinnaren är Anette!

ETT STORT GRATTIS! 

Priset är en hel helgkurs i CRAFT (Community Reinforcement & Family Training) som hålls 24-25/9 i Stockholm!




Är du som anhörig intresserad av CRAFT men missade tävlingen? Då är du varmt välkommen att läsa mer eller anmäla dig till någon av kurserna i höst/vinter: 

-   CRAFT HELGKURS FÖR ANHÖRIGA 24-25/9 Stockholm 
     Läs mer och anmäl dig här 

-   CRAFT HELGKURS FÖR ANHÖRIGA 3-4/12 Stockholm
     Läs mer och anmäl dig här

-   CRAFT HELGKURS FÖR ANHÖRIGA13-15/12 Örebro

     För info och anmälan, skicka ett mail till ahaorebrolan@gmail.com 


Du kan också läsa mer om mig och mina kurser på min hemsida 

OBS! Håll utkik efter fler tävlingar som kommer hållas framöver. Jag kommer lotta ut kurser, böcker m.m.

TA HAND OM ER!
 / Carina

Inga kommentarer: