torsdag 15 juni 2017

Har din son eller dotter alkohol- eller narkotikaproblem?












Känner du att du har gjort allt för att försöka motivera din honom/henne till förändring? Många föräldrar känner stort stöd i CRAFT!


Exempel vad tidigare kursdeltagare har uppgivit: 

”Detta är vad jag har längtat efter. Ett positivt redskap ger fler möjligheter. Att minska anklagande och tjatet till en mer konstruktiv dialog.” 

”Har fått nya perspektiv och ett nytt tänk på problematiken och inte bara ur missbrukarens perspektiv. Jag har fått så många nya verktyg att jobba med.”

”Jag har fått verktyg som ger mig möjlighet att agera – ta mig ur känslan av hopplöshet.” 


Kursen erbjuder hjälpande strategier och förhållningssätt för att hantera den svåra livssituation det innebär att vara orolig för en annan kär persons beroende. För många deltagare har kursen inneburit minskad ångest, ilska och depression och en större förmåga att sätta gränser och bejaka sina egna behov.

Ta chansen och anmäl dig nu! 


Klicka här för info och anmälan

Ta en titt på det korta filmklippet nedan om du vill veta mer:




Varmt välkomna! 

Inga kommentarer: