lördag 31 december 2011

2012

Gott Nytt År kära blogg-läsare!

Jag vill av hela mitt hjärta tacka er för att ni följer min blogg och delar med er av era erfarenheter i kommentarerna.

Nu kommer 2012. Nytt år, nya förhoppningar, nya mål.
Ni ska få en nyårsövning av mig nu. Ett nyårs-åtagande! Och det är inte ett nyårs löfte som håller i några dagar efter nyår och sedan glöms bort. Det här är ett åtagande ni ger er själva som ska bli er ledstjärna för kommande året!

Det kan vara exempelvis:
- Jag åtar mig att 2012 visa respekt för mina drömmar och passioner!
- Jag åtar mig att 2012 kommunicera tydligt mina behov!
- Jag åtar mig att visa för mig själv detta år att jag är min bästa vän!

Skriv ned era åtaganden på post-it lappar och placera på olika ställen där du kommer att se den, så du inte glömmer bort den. Arbeta dagligen utifrån ditt nya åtagande!
Utvärdera då och då, vad bidrar ditt nya åtagande till? Hur påverkar det dina val och ageranden i ditt dagliga liv?

Allt gott till er 2012!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för denna fina blogg och tack för detta år! Gott nytt år på er alla med en massa ro i sinnet!
/kram Gisela

Anonym sa...

Hej Carina och TACK för bloggen som jag läser regelbundet. Lägger ofta upp dina inlägg på Alkoholhjälpen. God fortsättning!

sarah sa...

Tack carina för att du håller ångan uppe o fortsätter engagera dig i andra. Det är en stor gåva! Och extra skönt för oss som jobbar så hårt med oss själva' att veta att det finns människor som du. Bloggen är en ledstjärna och vän de dagar man har botten känning. så keep on going.. du behövs ///Sarah