fredag 2 december 2011

Vill du hjälpa?

Tack mina fina följare till den här bloggen!

Hoppas min avsikt med bloggen når er som följer mina inlägg! Egentligen har jag ganska många förhoppningar med bloggen. Dels att sprida information, och ibland kanske viss tröst för er som är anhörig till någon med missbruksproblematik.

Ibland hoppas jag det sprider inspiration, mod och ibland eftertanke. Hoppas detta når fram till er läsare!

Om ni vill hjälpa mig så vore jag tacksam av hela mitt hjärta! Det här är 2 alternativ:

1) Hjälp mig att sprida bloggen så att fler hittar hit! Via facebook, twitter, diskussionsforum mfl.

2) Bli gästskribent! Berätta din egen historia som anhörig eller reflektioner kring medberoendebeteende. Maila detta till mig på info@carinacoach.se. Inlägget ska inte vara för långt och gärna innehålla lärdomar/insikter om att vara anhörig som även kan hjälpa andra anhöriga. Jag förbehåller mig rätten att korta ned och redigera inlägget innan det läggs ut på nätet.

Som tack för hjälpen om ni skriver ett gästinlägg så får ni "Arbetsmanualen för anhöriga" på 50 sidor mailat till er!

Tack för att ni läser!
/Carina

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Carina, vill tacka för din blogg. Har tipsat om den mnga gånger på Alkoholhjälpens forum. Har nyss köpt manualen och ska börja jobba med den. Har skrivit mycket på Ahj´s forum. Återkommer! Ha en bra dag!