onsdag 18 oktober 2017

Har du missat intervjuerna i Medberoendepodden?

2016 och i början av 2017 gjorde jag min medverkan i Medberoendepodden! Jag tycker att det blev två spännande och givande samtal som kretsade kring stöd och hjälp för anhöriga. Om du missade att lyssna kan du givetvis ta del av allt material i efterhand via de flesta plattformer för podcasts.

Avsnitt 10, 29 februari 2016 - Medberoendepodden intervjuar mig utifrån min första bok: Släpp kontrollen – vinn friheten. Lyssna via acast här

Avsnitt 40, 10 februari 2017 - Medberoendepodden intervjuar mig utifrån boken Du är viktig - för anhöriga till personer med beroendeproblematik. Lyssna via acast här
 
Vi pratar om vanliga frågor som anhöriga har och vi går igenom olika reflektionsövningar som du kan göra medan du lyssnar på podden. Var redo med papper och penna! 

Du kan även lyssna på Medberoendepodden via andra platser där poddar finns. För att lyssna via itunes, klicka här.
 
AVSNITT 10 OCH 40! 

för alla avsnitt.

Inga kommentarer: