onsdag 4 januari 2012

Vad vill du 2012 ska innebära?

Nu har ytterligare 1 år gått och och vi har kommit in på 2012!

Vad har ni för förväntningar och förhoppningar på detta år?

Var förra året tillfredsställande och det får gärna fortsätta på samma bana även detta år?
Eller var det saker år 2011 som du inte var riktigt nöjd med? Något som dränerade din energi? Åtaganden som inte gav dig något? Önskningar som inte blev uppfyllda? Något du saknade?

I sådana fall, vad behöver ni göra nu, år 2012, för att ta ansvar för det som inte riktig fungerade förra året så att det blir bättre eller annorlunda detta år?

Mitt åtagande för 2012 är:
* att planera bättre
* lära mig att säga nej (igen)
* träffa familj och vänner mera
* och respektera mina passioner! 

Som en rivstart på det sistnämnda så är jag faktiskt i skrivande stund i Rwanda och besöker bergsgorillorna. Det har varit en av mina passioner sedan jag var 16 år och såg filmen Dimhöljda bergens gorillor. :-)

Hur ser dina åtaganden ut? Skriv i kommentarer och berätta!

Önskar er ett fantastiskt år!
/Carina

Inga kommentarer: