fredag 17 augusti 2012

Gratis Motivationsguide!

Känner du att du skulle vilja göra någon sorts beteende- eller livsstilsförändring? Du kan du ladda ned en gratis motivationsguide "Stärk din motivation" via Aftonbladet som jag har skrivit tillsammans med livshandboken.se.

Motivationsguiden är inte specifikt för anhöriga till personer med missbruksproblematik utan en generell guide som är till stöd om man själv vill göra någon sorts förändring i livet eller uppnå personliga mål och drömmar.

Klicka på länken och skriv ut Motivationsguiden! Där finns information, exempel från verkligheten och massor av självhjälpsövningar! http://wwwc.aftonbladet.se/halsa/motivationsguidenAB.pdf

OBS! Ibland fungerar inte länken, eller den kan ta lite tid att ladda upp. Om det händer dig, då kan du maila mig i stället så skickar jag Motivationsguiden via mail i stället:
info(a)carinacoach.se

Lycka till i din process att uppnå dina mål!

Tycker du om Motivationsguiden så sprid detta inlägg till dina vänner som också kan ha nytta av den!

/Carina

2 kommentarer:

Piedra sa...

Jag lyckas inte hitta en fungerande länk. :(

Carina Bång sa...

Surt, nu funkar inte länken på Aftonbladet fast jag testade den förra veckan. :-(
Maila mig istället på info(a)carinacoach.se så mailar jag den till dig!

Ursäkta strulet!

/Carina