söndag 9 december 2012

Bok publicerad! Utlottning!

Äntligen är boken jag skrivit för anhöriga publicerad! :-)

3 år har det tagit mig att skriva, intervjua, redigera, korrigera osv. Vilken tur att jag inte visste det från början när tidsoptimisten började jobba på idén!

"Släpp kontrollen - Vinn friheten"
För anhöriga påverkade av
missbrukets konsekvenser
Innan jul lottar jag nu ut 1 bok!
Det enda ni behöver göra för att vara med i utlottningen är att skriva en hälsning här i kommentaren. Sedan kommer jag lotta en av er och skriva det i kommentaren. Vinnaren får då kontakta mig via mail så skickar jag boken!

Vinnaren kommer kunna läsa det på detta blogg inlägg den 19/12!

Boken kan beställas på Adlibris: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163702967

Var med i utlottningen och skriv en hälsning! :-)
/Carina

15 kommentarer:

Susanne sa...

Vad spännande, skulle verkligen vilja få chansen att läsa boken. Tycker det är så bra att den här bloggen finns och att du nu har skrivit en bok som kan ge ännu mer stöd och hjälp är ju helt underbart :)

Piedra sa...

Ja tack, jag vill jättegärna vara med om utlottningen av boken!

Magnus sa...

Stort grattis till boken Carina!

Jenny sa...

Jag är självklart med i utlottningen! Har spridit det både på facebook och mitt forum. :)

Hoppas du har en mysig andra advent Carina!

LyckanNu sa...

Toppen att du skriver om detta ämne.Jag vet vad all kunskap kan betyda då man sitter fast i ett medberoende.
Och all hjälp och stöd på vägen behövs att börja bli medveten och förhoppningsvis söka ett tillfrisknande för en själv.

sarah sa...

Tack för ditt engagemang Carina. Att vara medberoende är nåt man bär inom sig och som sällan syns utanpå, vi behöver fler såna här böcker. Det stärker! Kramar //Sarah

Hanna sa...

Jag är gärna med i utlottningen! =)
Varma hälsningar Hanna

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen i boken
Hälsar Annette

Eva sa...

Jag skulle verkligen vilja ge den här boken till min mamma som mår mycket dåligt utav min brors missbruk.

Anonym sa...

Hej Carina, jag vill gärna vara med i utlottningen. /Hälsningar Maria

Anonym sa...

Hej Carina!

Jag vill väldigt gärna delta i utlottningen

Med vänliga hälsningar

Carina.A

Anonym sa...

Hej Carina, jag har varit medberoende och beroende. Vill utbilda mig till addiktolog/beroendeterapeut. Vad jag förstår är din bok till stor användning för mig. Tacksam att få delta i utlottningen av din bok, tack. Med vänlig hälsning, My

Anonym sa...

Hej! Har precis tagit mig ur ett äktenskap och en man med beroende och vill gärna vara med i utlottningen av boken. Bloggen har hjälpt mig mycket och boken kommer säkert att hjälpa mig ännu mer.
Mvh
Karin

Carina Bång sa...

Grattis Susanne! Du vann utlottningen av boken! Jag gjorde "Ole dole doff och du vann! :)
Maila din adress till mig på info(a)carinacoach.se så skickar jag den till dig!
/Carina

Anonym sa...

Som medberoende sedan 7 års ålder, med psykisk och fysisk påfrestning så vill jag delta i utlottningen. Att vara medberoende är inte lätt, den beroende får sig själv alltid till "centrum" varpå den medberoende ständigt måste ha koll. Men jag önskar efter att min mor med anorexi, syster som har missbrukat narkotika (förr) lider av borderline och anorexi idag, en kusin som missbrukat alkohol, samt att jag idag lever med en beroendeperson (vilket jag märkte när det var försent) , att jag fick tillbaka mitt liv. Jag vill släppa kontrollen, hoppas därför jag verkligen vinner denna bok. Den skulle nog ge mig otroligt mycket i mitt dysfunktionella liv. Jag vill ha sinnesro i min vardag igen, låt mig vinna och få inspiration.