lördag 10 oktober 2015

Vinn fantastiska boken "Get your loved one sober"!

Ok, jag vet. Titeln är hemsk. Men boken är bäst! Riktar sig till anhöriga till personer med missbruksproblematik. Boken är signerad av författaren Robert Meyers! 

För att vinna boken behöver du göra detta:

1. Gå in på Facebook och sök efter min FB-sida Coaching & Motivation Scandinavia AB. 

2. Skriv ett meddelande till mig (om du vill vara anonym) eller skriv direkt i kommentarsfältet och berätta alla strategier du försökt använda för att motivera/förändra/påverka din närstående med missbruk att göra förändringar!

3. Dela inlägget!

Detta kommer sedan även bli till hjälp för min nästa anhörigbok som jag just nu skriver. Så tack på förhand för er inspiration! :-)

Vinnaren meddelas 21/10!

Är du nyfiken på att gå kurs i CRAFT - som boken bygger på - https://dinkurs.se/29238

Allt gott!
/Carina

2 kommentarer:

Annica sa...

Har en vän som har ett beroende. Jag har försökt och prata med personen, stötta personen när "hen" är ledsen och glad.
Gör saker tillsammans som inte har något med beroendet att göra..

Men känner att allt det jag gör räcker inte till.
Så behöver lite mer hjälp.

bloodsband@live.se

Carina Bång sa...

Hej hej Annica!
Tack för ditt bidrag! Jag har också lagt in det på Facebook sidan "Coaching & Motivation Scandinavia AB" där också vinnaren kommer utlysas! Hoppas vi ses där! :-)

/Carina