fredag 26 augusti 2011

Vad är din passion?

Nu ska ni få veta vad jag arbetar mycket med just nu:
Respektera, kommunicera och tydliggöra mina passioner!

Allt ifrån att förverkliga små saker i min vardag, ändra små saker i mitt liv som ändå hör till en viktig passion, eller tydligt ta ställning för och kommunicera mina stora drömmar i livet.

Vill du också arbeta mera med det? Då kan du besvara dessa frågeställningar:

* Vad är din passion i livet? Eller passioner? Det kan ju vara många...
* Hur utövar du och förverkligar du dessa passioner i dagsläget?
* Vad ger du dem för utrymme?
* Vill du göra mera av dem? Vad vill du i sådana fall göra? Hur vill du göra?
* Behöver du kommunicera dina passioner tydligt för andra?
* Vad behöver du för att ytterligare få förverkliga dina passioner?
* Vad kan du praktiskt göra nu, för att utveckla din passion?

Skriv gärna inlägg om dina passioner och hur du tänker kring dem! :-)

Inga kommentarer: