söndag 15 mars 2015

Vinn en snygg t-shirt med sinnesrobönen!

Sinnesrobönen har varit oerhört betydelsefull för mig. Även om jag inte skulle kalla mig troende i kristen mening. Fast jag tror på något..

Hur som helst, sinnesrobönen är verkligen till hjälp dels när man lever i nära relation med en person med missbruk men också i många andra livssituationer.


Vill du vinna t-shirten? Så här gör du:
Skriv ett inlägg i kommentarerna om vad sinnesrobönen har givit dig för insikter/reflektioner! Skriv också vilken storlek du vill ha om just du vinner t-shirten!
Bidragen kommer också läggas upp anonymt på min Facebook sida "Coaching & Motivation Scandinavia AB" där tävlingen också pågår.

T-shirten är designad av kreativa Susanne och Victoria Perneholm
http://www.susanneperneholm.se/

Lycka till! :-)


2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen!
Sinnesrobönen fick mig att öppna mina ögon när min älskade bror var fast i sitt mångåriga drogmissbruk.
Den kom med insikten att det var ju faktiskt INTE mitt fel. :)

Jag väljer nog storlek XL, så att min växande gravidmage också får plats.

Carina Bång sa...

Hej hej!
Vinnaren till T-shirten har lottats ut och vinsten gick till Rose-Marie Cedervall. (Se facebook sidan Coaching & Motivation Scandinavia AB)

Tack för ditt bidrag! :-)
/Carina