måndag 14 november 2016

Kom och träffa mig på Stockholmsmässan imorgon!

NI ÄR ALLA VARMT VÄLKOMNA ATT KOMMA OCH VÄXLA NÅGRA ORD MED MIG UNDER SOCIONOMDAGARNA PÅ STOCKHOLMSMÄSSAN 15-16 NOVEMBER 2016! 

Jag besvarar gärna frågor om anhörigas situation, mina kurser, CRAFT eller andra funderingar som ni kan tänkas ha!

Till min hjälp har jag också Peter Lindberg, FMN Umeå (Föräldraföreningen mot narkotika) som själv genomgått CRAFT-kurs för anhöriga och nu håller CRAFT studiecirklar i sin förening.
 

Du hittar mig på utställningsplatsen A37:40

På mässan kan du även finna många andra intressanta föreningar, företag och verksamheter så som beroendeverksamheter, alkoholförbund, behandlingskonsulter, kvinno- och familjehemscenter, verksamheter för vård och omsorg, kommunrepresentanter och mycket, mycket mera!

För mer information, besök socionomdagarnas hemsida

Jag ser verkligen fram emot två spännande dagar, hoppas vi ses! :) 

Ta hand om er!

/Carina

Inga kommentarer: